The direct method of teaching, which is sometimes called the natural method, and is often (but not exclusively) used in teaching foreign languages, refrains from using the learners' native language and uses only the target language; and this is the method that I use to teach.
In general, teaching focuses on the development of oral skills. Characteristic features of the direct method are:
teachi...
The direct method of teaching, which is sometimes called the natural method, and is often (but not exclusively) used in teaching foreign languages, refrains from using the learners' native language and uses only the target language; and this is the method that I use to teach.
In general, teaching focuses on the development of oral skills. Characteristic features of the direct method are:
teaching concepts and vocabulary through pantomiming, real-life objects and other visual materials
teaching grammar by using an inductive approach (having learners find out rules through the presentation of adequate linguistic forms in the target language)
centrality of spoken language (including a native-like pronunciation)
focus on question-answer patterns.
El método directo de enseñanza, que a veces se denomina método natural, y se usa a menudo (pero no exclusivamente) para enseñar idiomas extranjeros, se abstiene de usar el idioma nativo de los estudiantes y utiliza solo el idioma de destino; Y este es el método que utilizo para enseñar.
En general, la enseñanza se centra en el desarrollo de habilidades orales. Las características del método directo son:
Enseñar conceptos y vocabulario a través de pantomiming, objetos de la vida real y otros materiales visuales.
enseñar gramática mediante un enfoque inductivo (hacer que los alumnos descubran las reglas mediante la presentación de formas lingüísticas adecuadas en el idioma de destino)
centralidad de la lengua hablada (incluyendo una pronunciación similar a la nativa)
centrarse en los patrones de pregunta y respuesta.
Mi enfoque en la docencia es la didáctica y la creatividad, el respeto y generar confianza en los estudiantes para que ellos al aprender se sientan seguros y animados.